Så var Juleheftene her igjen

Så var det rett før vi var i desember og juleheftene er dukket opp i butikkene atter en gang.

Jeg har bare ett jeg må ha hvert år og det er Carl Barks jul. Virkelig fabelaktig forfatter og tegner Carl Barks synes jeg.
Jeg har ikke kjøpt årets riktig enda da jeg er litt usikker på om det er noe opptrykk i det, jeg innbiller meg at det har skjedd før at de har trykket om igjen historier som har vært i tidligere julehefter og det er jo høevelig slapt.

Det andre fast juleheftet jeg har hvert år er pocketboken Donald Duck’s Julehistorier.
Jeg har alltid hatt sansen for pocket historiene med Donald, spesielt de som stammer fra italia. De har liksom sin egne særegne svingg på Donald og Mikke tegneserie universene. Spent på årets utgave!

Litt sprøtt når en ser på alle juleheftene på bildet at Donald har hele 6 forskjellige! De går jaggu fult ut gitt, hadde jo blitt lite til overs for julegaver om en skulle kjøpt alle 😛

Har du noen julehefter du bare må ha hvert år?

Bilder: Min mobil og minetegneserier
#tegneserier #jul #julehefter #donald #disney #donaldduck

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg