Nintendo Badge Arcade – Inntrykk

Nintendo ga ut et nytt lite free to play spill på 3DS for litt siden.
Nintendo Badge Arcade er et krane spill ala dem en finner på tivoli og slikt hvor en styrer en liten gripearm og prøver å få den til å fange klistremerker basert på alt mulig av nintendo spill.
Disse klistremerkene kan en så bruke til å smykke ut home menyen til nintendo 3DS.

Spillet er free to play som selvfølgelig betyr at en må betale for å spille, men en kan tjene free plays som lar en spille gratis.
Disse kan en få på en rekke forskjellige måter. En måte er å spille en omgang på den daglige practice maskinen, er en heldig får en noen free plays enten ved å fange et spesiellt  practice klistremerke eller ved å samle opp over 10 practice klistremerker.


Innehaveren av Nintendo Badge Arcade er en morsom liten kanin, han er sjarmerende, men er litt vel pushy på pay to play til tider 😛

Random events kan også skje i Nintendo Badge Arcade som idag da kaninen som jobber der hadde en spørreundersøkelse om jeg var en squid eller ikke, og siden en fikk en free play av å være en squid så var jeg en squid i dag 😀


Gotta love that pick up badges animation 😀

Jeg hadde engod haul i dag da jeg fikk tilsammen 4 free plays, 1 av å være en squid og tre av practice maskinen. Jeg fikk tak i hele 7 klisrtemerker!


Jeg har nesten hele settet!

Siden spillet er free to play og online only er det ikke et spill jeg bryr meg særlig om, men det er litt morsomt å bare sjekke innom hver dag og se hvilke klistremerker som er dukket opp og prøve å få noen free plays. Jeg kommer aldri til å bruke penger på spillet. Og om det skulle forsvinne så gjør det meg lite, bare litt småmorsomt å sjekke innom.

Om dette høres ut som noe du kunne tenke deg å prøve er det bare å stikek innom eshopen på din 3ds og laste det ned 🙂

Trailer:

Bilder: Min mobil
#spill #gaming #3ds #nintendobadgearcade #animalcrossing #mario #supermariobros #splatoon #minigame

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg