Spillblog: kingdom Hearts Birth By Sleep Final Mix – oh bother

I det siste har jeg spillt lierr mer på Kingdom Hearts Birth By Sleep Final Mix på PS4.
It’s pretty fun, combat er pretty good selv om jeg ikke har fått helt grep på alle de forskjellige systemene enda. Squeenix har fått det for seg at absolutt hvert eneste av deres spill på ha et helt nytt level up system, det blir derfor litt å sette seg inn i, spessielt når det er lenge siden en spillte et spill sist 😛

Det er fremdeles litt trist å spille spillet.
Det magiske konseptet fra det første spillet hvor Disney og Final Fantasy møttes er nå så godt som helt borte.
Jeg har nettopp klart Stitch verdenen og jeg tror det var en tre filmsekvenser med story der. Det er så fryktelig barebones.

I Kingdom Hearts 1 var det alltid så morsomt å se en ny verdenen og se hvordan disney historien ville blandes med spillets egen story i flotte animerte filsmekvenser. Det var så polert og forsegjort. Trist å tenke på hva som har skjedd med serien 🙁

Men men, one plays what one has.
Testet ut den brettspill modusen Command Board, en noe merkelig modus. Tenk Mario Party bare uten noen minigames, alt som er der er bare at en kaster terninger og går på ett brettspill that’s it. Merkelige greier og ikke særlig skøy.
Ole Brumm var jo der da og det var jo litt morsomt i seg selv hehe.

Jeg er nå kommet til Neverland og truffet på Captain Hook og Smee som dukket opp i en kort filmsekvens før jeg atter en gang ble etterlatt til meg selv til å banke heartless el Unversed er det vel de heter her i en naken verden.

Peter Pan har jeg egentlig ikke noe forhold til boprtsett fra filmen Hook med robin Williams, så ikke den aller morsomste verdenen sånn disney nostalgisk sett, men den er ihvertfall litt fargerik så det var jo godt etter den kjedelige Stich verdenen som bare fant sted i et kjedelig romskip.


Stich himself er pretty great da 😀

Har dus pillt Birth By Sleep? Hva synes du om spillet?

Bilder: Min mobil og Google
#spill #gaming #blog #ps3 #hdremaster #kingdomeharts #jrpg #action #adventure #squeenix #disney #birthbysleep

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg