Min bane nummer 2 i Super Mario Maker

Da har jeg laget min andre Super Mario Maker bane.
Denne gang er det et Bowser castle brett.
Synes ikke det ble helt verst selv, savner fremdeles en del items som enda er låste som kunne gjort brettene bedre, men I used what was there.

Banen heter Castlemania og koden er 62B6-0000-001E-F233
Why not give it a go?
Nå venter jeg bare på at Super Mario Bros 3 stilen skal bli låst opp, jeg fikk en beskjed om at det var på vei i går, men still no smb3.
Har du spillt Super Mario Maker?

Bilde: Min WiiU
#spill #gaming #supermariomaker #2d #editor #mario #supermario #supermariobros #platform

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg