Resident Evil 2 Remake kunngjort

Tro det eller ei, men Capcom har faktisk kunngjort at en Resident Evil 2 Remake er faktisk under utvikling.
Fans har jo mast etter dette helt siden Resident Evil 1 remaken kom på Gamecube 2002 og nå er det altså endelig på vei.
Og det er faktisk det vi vet så langt.

Dette var jo litt morsomt, selv om jeg må si det er litt vel sent da, 13 år tok det dem å få igang remaken av RE2.
Personlig håper jeg dette ikke blir et trple A budget spill. Lag heller dette spillet i stil med RE 1 Remaken fra 2002. Da passer de liksom i samme univers enda. Ikke gjør om Re 2 til shootbang Call of Duty som Re6, please!!

Selv om det var litt skøy at de faktisk alger RE 2 remaken så må jeg si jeg tror jeg hadde foretrukket at de hadde brukt resurssene til å lage et helt nytt spill i stil med RE 1 Remaken, RE2 er veldig bra som det er.
Hva synes du om at Resident Evil 2 remaken er på vei?

Kunngjøringsvideo:

Bilder: Youtube, Mobygames og Min PC
#spill #gaming #residentevil2 #residentevil #horror #survival #survivalhorror #capcom #biohazard

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg