Jeg er spent på soundtracket til Metal Gear Solid V

Må si jeg spent på soundtracket til det kommende Metal Gear Solid V The Phantom Pain.
Metl Gear Solid spillene har alle hatt flotte soundtracks, filmkomponisten Harry-Gregson Williams har jo jobbet på de fleste av dem, men han har hatt hjelp fra andre komponister også.
Syntes Ground Zeroes hadde et flott soundtrack spesielt denne likte jeg veldig godt:

Det har visst vært litt krøll med musikkproduksjonen til spillet virker det som.
En av musikkarbeiderne (husker ikke om det faktisk var en komponist eller ikke) fikk sparken, når eksakt dette skjedde er jeg ikke sikker på. Kan jo være det skjedde før Ground Zeroes for alt jeg vet. Håper bare det ikke går ut over musikken til Phantom Pain.
1 September can’t come soon enough!

Bilde: Google
#Spill #gaming #blog #musikk #mgs #mgsv #metalgearsolid #metalgearsolidV #mgs5 #thephantompain #stealth #action #kojima #konami #snake #bigboss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg