What I’ve been Playing – Doing stuff in Ground Zeroes

Siden Metal Gear Solid V nå nærmer seg med stormskritt (det er ute 1 september) har jeg spillt litt mer Ground Zeroes.
Det spillet har så mansse småting å gjøre, hemmelige objectives, achivements og slikt, det er virkelig fullstappet.
Fant en hemmelig kasett tape som jeg har lett etter en stund samt fått låst opp et par achivements.


I was right under their nose the whole time 😀

Det ene var å klare et oppdrag mens en er gjemt bak i en truck, synes løsningen på denne litte nøtten var ganske så finurlig 🙂

Det adnre achivementet jeg låste opp var å klare oppdraget hvor en redder Hideo Kojima uten å drepe en eneste fiende. Noe som ikke var helt enkelt, det er nememlig et turret oppdrag hvor en sitter i et helikopter og skals kyte en drøss med fiender.


You’re safe now Mr. Kojima

En har en non lethal pistol en kan bruke, men det var jaggu ikke helt enkelt siden det var langt vanskeligere å treffe fiender med den pistolen enn med maskingeværet, men etter en del forsøk så gikk det, jeg fikk rettet Kojima og achivementet var iboks!

Nå er det bare ett eller kaaanskje to achiveemnts igjen som jeg tror jeg realistisk kan klare å få.  En S Rank kan jeg jo muligens få til, men på absolutt alle oppdrag? Nei det gidder jeg ikke 😛 Det å redde alle fanger tror jeg skal gå greit.
Ground Zeroes er virkelig et bra spill! 🙂

Har dus pillt Metal Gear Solid Ground Zeroes?

Bilder: Min pc og google
#spill #gaming #pc #mgs #mgsv #groundzeroes #mgsgroundzeroes #snake #bigboss #action #stealth #kojima #konami #blog

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg