999 og Virtue’s Last Reward får oppfølger

Zero Escape 3 har blitt kunngjort til 3DS og VITA.
Zero Escape er jo det japanske navnet på eventyrspill serien som består av 999 til Nintendo DS og Virtue’s Last Reward til 3DS og Vita.
Spillet er altså på vei til 3ds og vita og skal etter planen komme ut sommeren 2016 i Japan-
Foreløpig vet vi fint lite om spillet, mye fordi jeg ikke vil lese særlig om det pga  potensielle spoilers 😛

Var jo kjempeflott at vi får en oppfølger, synes dette er en veldig flott serie med eventyrspill.
De ligner litt på Phoenix Wright, bare med litt mer fokus på lesing.
I det første spillet er en strandet på en båt ute på det øde havet sammen med en gjeng helt ukjente folk.
Målet i spillet er så å komme seg vekk fra båten i livet, noe som fort viser seg å bli anklere sagt enn gjort.


9.9.9 på Nintendo DS

Vel sant å si har jeg jo bare spillt det første spillet så langt. Har jo kommet bra langt på det, men fremdeles noen slutter jeg ikke har fått. Har hatt lyst til å gå tilbake til det lenge nå, kanskje dette gir meg det litte pushet til å faktisk gå igang igjen?
Men nå har jeg jo sikkert glemt av alt jeg hadde funnet ut av i spillet, blir tungt å nøste opp i alt i igjen 😛 Heldigvis har jeg jo noen notater, så var det bare å håpe jeg kalrer å tyde dem 😀

Håper virkelig Zero Escape 3 også finner veien til europa.

Her er en trailer til 9.9.9, det første spillet i serien:

Kilde: Neogaf
Bilder: Neogaf, Min mobil og Gamefaqs
#spill #gaming #3ds #vita #999 #visualnovel #adventure #999 #virtueslastreward #chunsoft #zeroescape #zeroescape3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg