Metal Gear Solid Peace Walker completed – For reals!

I did it!
Jeg har klart Metal Gear Solid Peace Walker for reals this time!

Sistebossen var selveste Metal Gear ZEKE, en svær mech.
Det var faktisk en flott j-pop sang som spillte i bakgrunnen under kampen, den bidro til å gi meg litt ekstra driv to make it trough!
ZEKE gikk heldigvis ned uten store problemer og vips så var Peace Walker over.

Kjenner du ikek bare pågangsmotet øke av å høre på den? 🙂

Endelig fikk jeg den den sanne slutten på spillet og jeg er nå klar til å begynne på Metal Gear Solid Ground Zeroes, minispillet som er en prequel til det kommende Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.
Jeg installerer Ground Zeroes nå, skal bli spennende!

Hva har du spillt på i helgen?


Tadah!

Bilder: Google og Playstation
#spill #gaming #ps3 #mgs #metalgear #metalgearsolid #peacewalker #bigboss #blog

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg