Metal Gear Solid Peace Walker – Tne end is Nigh

I går fyrte jeg igang Metal Gear Solid Peace Walker på PS3 igjen.
Jeg har virkelig lyst å få den hemmelige ekte slutten på spillet, men det skal vist utrolig mye grinding til for å komme dit.
Men heldigvis skulle det ikke så mye til.


Jeg hadde bestemt meg for å ta et par bosser på nytt for å prøve å få de siste delene til min egen Metal Gear mech.
Problemet var bare at bossene kan være supervanskelige og etter noen forsøk gadd jeg ikke mer.
Jeg hadde jo tatt bossen før, men å spille 30 min for så å dø og måtte begynen helt på nytt er ikke så morsomt i lengden.
Jeg tenkte at det jo kunne være enklere om en var flere så jeg prøvde å hoste en online match mot bossen og tro det eller ei men en annen spiller dukket opp. Da gikk det myyyyyye enklere.

Det er faktisk noen morsomme funksjoner på flerspiller.
Om en står nær hverandre kombinerer en energimålerne slik at den blir ca dobbel så lang.
Om en spiller er nede for telling kan den andre utføre gjennopplivingsforsøk og få spilleren opp igjen.
Etter en liten stund var bossen beseiret og tro det eller ei men da fikk jeg de siste delene til min egen Metal Gear.


Metal Gear ZEKE is fully operational!

Og etter det gjorde jeg bare et par oppdrag til og så voila, det ser ut som jeg er kommet til det som ser ut til å være absolutt siste boss!
Endelig er den ekte slutten på spillet som linker opp til Metal Gear Solid Ground Zeroes innenfor rekkekvidde.
Time to finish this!


I even got a new trphy 🙂

Bilder: Min mobil og Google
#spill #gaming #ps3 #metalgear #metalgearsolid #peacewalker #metalgearzeke 3blog #snake #bigboss #action #stealth #konami #kojima

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg