Super Meat Boy kommer til PS4 og Vita – Cuz who wants new games anymore

Platformspillet Super Meat Boy kommer til PS4 og Vita.
Spillet kom jo opprinnelig ut i 2010 på en rekke formater, men det kom aldril til noen av sonys konsoller.
Nå kan altså sony fans omsider på prøve det vanskelige platormspillet.
Spillet kommer ut senere i år og vil blir “gratis” form dem som har playstation plus.

Når jeg leste denne nyheten så var det en setninig som dukket opp i hodet mitt, “blir det aldri slutt med disse nytugivelsene av gamle spill?”
Jeg er så utrolig lei av at nye kunngjøringer bare er gamle spill på nytt.
Ikke var jeg noen stor fan av Super Meat Boy heller da, den typen platformspill med et puzzleaktig prøv og feil gameplay har aldri vært min favorittdel av platformspill.
Håper årets E3 byr på bare nye spillkunngjøringer i år, men spørs vel.

Trailer for en av de andre versjonene av spillet:

Bilder: Google
#spill #gaming #supermeatboy #idnie #2d #platform #ps4 #vita

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg