Ukens interessante spillutgivelse: The calm before the E3

Denne uken er det egentlg ingen interessante spillutvielser, om en er glad i Lego spillene er kanskje Lego Jurassic World (pc, ps3, ps4, 360, xbox one, 3ds,wiiu, vita) noe å se etter da, men jeg er egentlig ikke så superglad i disse lego spillene. Noen av dem er gode, men flesteparten not so much. Og så er de jo så utrolig like hverandre også. Så nei jeg hopper nok lett over Lego JP.

Ikke så uvanlig at det eer litt tynt med utgivelser rett før E3 da, store deler av spillindustrien er jo igang med forberedelser til årets største spillmesse. Det er boder som skal settes opp, spilldemoer som skal ferdigstilles og alt mulig annet.
Selv gleder jeg meg veldig, E3 er en av årets største begivenheter i spillverdenen synes jeg. Det å se pressekonferansene fra de store selskapene live er noe jeg gleder meg like mye til hvert år.
Lurer på hvilken pressekonferanse som blir best i år?

#spill #gaming #blog #lego #pc, #ps3 #ps4 #360 #xboxone #lego #jurassicpark #jurasicworld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg