Demon’s Souls – Progress!

I’ve made some progress på Demon’s Souls.
Jeg har beseiret en ny boss, The Armor Spider.
Han var egentlig ikke så vanskelig når en har skjønt hva en skal gjøre for å få has på ham.
Men boy jeg merker at dette spillet er stivere og tregere enn Bloodborne, føler ikke at en har så mye forsvarsmuligheter på bosser når en er så treg og lite mobil som en er.

Når jeg ebseiret bossen ble jeg også “levende” igjen.
I demon’s souls spiller en nemmelig mest som “død”.
En starter spillet som levende, men når en så dør første gang våkner en opp igjen som død og da med mindre helse enn som levende. Slik spiller en det meste av spillet. Når en beseirer en boss blir en så levende igjen, til en dør neste gang.
Jeg tror det er enkelte ging i spillet en må være levende for å kunen gjøre, men vil tro at det vil bli høvelig vrient å få til siden en jo ikke vet hvor eller hva det er på forhånd.

Jeg kom til enda en ny boss, The Tower Knight, en svær kjempe av en ridder med et gigantisk skjold.
Og jeg klarte nesten å beseire ham også, men så komplet jeg det til og døde igjen. Hadde vært litt morsomt om jeg hadde klart ham mens jeg var levende, men den gang ei.
Så nå må jeg grinde helseitems en stund før jeg kan gjøre et nytt forsøk.
Hva spiller du på for tiden?

Bilder: Min mobil og Google
#spill #gaming #blog #ps3 #rpg #action #souls #from #demonssouls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg