Bloodborne Adventures – The Orphanage in the Sky

Det turer og går på Bloodborne.
Jeg fikk nettopp åpnet en dør langt oppe i kapellet som jeg kom over låst mye tidligere i spillet.
Jeg har alltid lurt på hvor den døren ledet, men siden jeg trodde jeg nærmet meg slutten på spillet var jeg begynt å tro det var noe jeg ikke kom til å finne ut. Noe jeg hadde oversett eller noe.

Men så tro det eller ei kom jeg over nøkkelen til den døren!
Spenningen var stor da døren ble åpnet og det viste seg at den ledet til The Realm of the Choir.

Der oppe var det en stor bygning som viste seg å være et forlatt barnehjem.
Inne var det en skok med slike utrolig irriterende fiender som suger til seg ens innsight om de får tak id eg. Jeg mistet alt 🙁
Heldigvis har jeg aldri brukt noen av de items som gir en mer innsight så om jeg skulle trenge mer kan jeg jo forhåpentligvis bruke slike.
Ganske creepy plass der barnehjemmet.

Utenfor kravlet det en skokk av små slimaktige fiender, Hadde bestemt meg for å la dem bare være if red, men så angrep de meg og da må en jo forsvare seg. Still, Feel bad about it, poor things…

Jeg avsluttet spillet i går akkurat da jeg hadde fått låst opp en dør videre utenfor barnehjemmet så ser fram til å fortsette senere i dag og finne ut av hvor jeg nå ender op hen. Alltid så godt å ha avsluttet en spillomgang hvor veien videre er helt åpen istedenfor at en slår av i frustrasjon over at en sitter fast eller noe i den dur.


I also beat this guy, he was easy


And this guy, he was hard

Spiller du på noe morsomt for tiden?

Bilder: Min ps4
#spill #blog #ps4 #gaming #rpg #bloodborne #action #adventure #from #souls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg