Bloodborne – Two bosses down, a lot more probably to go

I går var det boss time på Bloodborne.
Jeg følte meg temmelig sikker på at inennfor denne porten her var det en boss.

Og yep I was right, The Blood Starved Beast lurket der inne.
Skal ikek si han var superenkel, men heller ikke supervanskelig, det gjalt bare som før å være konsentrert og light on ones feet så gikk han ned etter ikke altfor mange forsøk.


Rest now Blood Starved Beast



Jeg bestemte meg også for å gjøre et nytt forsøk på den hersens ridderfyrn oppe i tårnet som konstant skyter på meg med en gatling gun.
Denne fyren var ganske seig, veldig kjapp. Men også han gikk ned etter noen få forsøk. Hans døende ord var noe å tenke litt på. betyr det kanskje at alle de beistene jeg banker er mennesker? Eller kanskje han mente at han jo er et menneske og jeg drepte ham også?

Jeg har også fått kjøpt meg en liten lampe som kan henge i beltet mitt. Slipper jeg å bruke ene hånden til å holde en fakkel i for å få litt lys.
Kjekke greier.
Hva har du spillt på i det siste?

Bilder: Min PS4
#spill #gaming #blog #action #rpg #bloodborne #ps4 #from #souls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg