Resident Evil Revelations 2 – Chapter 2 og 3 Completed

Det har gått en god del i Resident Evil Revelations 2 på PS4 i det siste.
Jeg har nå klart kapipttel 2 og 3 og er et stykke inn på det fjerde og siste kapittlet.
Jeg liker det fortsatt godt og nå begynner historien å bli gasnke så spennende også, lurer på hvor det vil ende opp.

Litt morsomt å se igjen områder i et nytt lys med Barry er det jo også som her.

Barrys kompanjong i hans del av spillet er en liten jente kalt Natalia, deres intereactions er velgjort synes jeg. Barry prøver så godt han kan å passe på henne.

Dette våpnet klarte jeg ikke å få tak i uasnett hvor mye jeg prøvde. Jeg undersøkte hver krik og krok, men nei, denne porten var og ble lukket. Jeg loadet en tidligere save tre ganger for å lete lengre bak etter en gjenstand som kunen hjelpe, men nope. Til slutt måtte jeg bare gi opp og gå slukøret videre.

Denn bossen var det virkelig såvidt jeg klarte å banke, jeg bruke hver enest kule jeg hadde på ham, tenk han døde faktisk påa ller siste kule! Phew snakker om flaks!

Dette rommet kom jeg aldri til, jeg bare så det på avstand, kinda creepy sight.
Hva har du spillt på i det siste?

Bilder: Min ps4
#spill #gaming #blog #re #residentevil #revelations2 #residentevilrevelations2 #action #capcom #horror #barry #claire #moira #natalia

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg