Spillblog: Searching for the Legendary Super Sayajin

Jeg har spillt en del Dragon Ball Xenoverse på pc i det siste.
Spillet er et slåssespill med en rekke mmo aktige elementer.
F.eks har quests en rekke drops en kan få og de siste dagene har jeg prøvd å få tak i Super Sayajin skillen slik at min karakter kan gå super Sayajin.


Not bad Piccolo, not bad

Denne har en sjangse til å droppe når en oppfyller en hemmelig kriterie på questen “The Legendary Super Sayajin”.
Om en beseirer Kuririn før Goku er det en sjangse at Goku går Super Sayajin og om en så klarer å beseire ham er det så en sjangse for å få Super Sayajin skullen. Mange stadier som må klaffe altså 😛

Nå i dag fikk jeg omsider skillen til å droppe så nå kan jeg gå super sayajin, how awesome is that?! 😀
Morsomt at quests har slike hemmelige objectives som også påvirker hva som skjer i den, følte meg litt slem som slåss mot Goku og gjengen da, men hey I wanted that Super Sayajin skill 😛

Bilder: My pc
#spill #blog #dragonball #xenoverse #pc #rpg #action #fighting #manga #anime #dbz #goku #vegeta #dragonballzenoverse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg