Final Fantasy XV bare 60% ferdig

Venter du på det kommende actionrollespillet Final Fantasy XV?
Da må du nok smøre deg med litt ekstra tålmodighet, Squeenix har nemmelig uttalt at spillet i skrivede stund bare er 60% ferdig utviklet.
So I’m gonna go out on a limb here and say, dette spillet kommer nok ikke ut i år heller.
Spillet har vært under utvikling siden 2006, så om de mot all formidning skulel få ut spillet i 2016 har Squeenix altså brukt 10 år pås pillet!
Håper de har lært at det ikke er så smart å kunngjøre et spill lenge før det komemr ut nå.

Gjør som Nintendo gjør noen ganger, kunngjør spill når det bare er jort tid igjen til de faktisk kommer ut.
PErsonlig bryr jeg meg lite om spill som blir kunngjort lenge før de kommer ut, jeg gidder bare ikke. Når de nærmer seg utgivelse det er først da jeg begynner å bry meg. Som med Mortal Kombat X som kommer ut i april. Nå er jeg begynt å bli spent på det, men i fjor not so much.

Hva synes du om at FF XV ser ut til å glimte med sitt fravær også i 2015?

Bilder:Neogaf
Kilde: Kotaku
#spill #gaming #jrpg #rpg #action #squeenix #ff #ffxv #ff15 #finalfantasy #finalfantasyxv #versus

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg