Årets verste spill 2014

Det har jo kommet ut en rekke spill i år, noen gode, men også noen dårlige.
Jeg prøver å være høvelig restriktiv på hvilke spill jeg kjøper, så jeg har heldigvis ikke spillt så altfor mange skikkelig dårlige spill i 2014.
Men jeg har nok ikke sluppet helt unna.
Årets verste spill for meg er nemmelig Hyrule Warriors på Wii U.

Det eneste dette spillet har going for it er grafikken, den er nemmelig virkelig pen til tider.
Men hele greia føles bare slurvent.
Det har Stive og upresise kontroller, kampssytem er kjedelig og enormt ensformig. Noe som er et stort problem når det å slåss er det en gjør 99% av tiden i spillet.
Og et har en historie som nok kan få den aller mest årvåkne person til å falle i den dypeste søvn.
Nei når jeg spiller dette spillet får jeg bare lyst å spille et skikkelig Zelda spill.
Hver gang jeg ser på spielt i hyllen min kjenner jeg det litt i spilljhertet at det var 500kr rett ut vinduet.
Styr unna!

Har du spillt noen dårlige spill i 2014?

Bilder: Google og cdon
#spill #worst #verst #2014 #gaming #blog #wiiu #nintendo #zelda #hyrulewarriors

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg