20 års jubileums PS4 konsoll kunngjort

Sony har kunngjort at de vil slippe en spesiell 20 års jubileumsvariant av Playstation 4 konsollen.
Denne vil ha farger inspirert av den første playstation konsollen som kom ut i 1994 både på selve konsollen og kontrolleren.
Konsollen vil bare produseres i et begrenset antall, 12300 stykker og den er foreløpig bare kunngjort for salg ved helgens playstation experience messe.

Dette var jo litt morsomt da, jeg hadde faktisk aldri en original psx konsoll, men utseende på den er jo ganske så ikonisk.
Morsomt for dem som ikke har kjøpt seg en ps4 enda.
Jeg synes egentlig det er litt merkelig at det gis ut så mange spesielle versjoner av konsoller. Spesielt Nintendo gjør dette veldig ofte med alle de håndhodlte konsollene sine.
Hvem er det egentlig som kjøper alle disse spesialutgavene? “Alle” har jo nesten en konsoll fra før.

Kunne du tenkt deg en 20års jubielums PS4? HAdde du en original playstation konsoll?

Kilde og bilder: Neogaf
#spill #ps4 #ps1 #psx #sony #anniversary #gaming #konsoll #playstation

1 kommentar
    1. Jeg hadde orginalen en gang i tiden, den ble brukt til den ikke funka mere! Og ja, skal inrømme at jeg kunne tenkt meg denne, men jeg tviler vel på at det blir enkelt å slå kloa i en 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg