My iphone has risen from the grave!

I moges tenkte jeg at jeg skulle prøve å sette laderen i min iphone en siste gang bare for å se om det kunne være noe liv å spore der.
Jeg hadde jo prøvd det mange ganger i går, men tenkte det kunne være verdt et forsøk.
Og tro det eller ei, men der var det liv!
Det ikonet som vises når telefonen er blitt helt utladet dukket op på skjermen og etter å ha fått ladet den helt opp funker den akkurat som før.
Yeey!
Lurer på hva som kan ha skjedd? Jeg er bra sikker på at jeg ladet den helt opp kvelden til i går så den har altså blitt helt utladet i løpet av gårdaen. Kanskje den låste seg  midt i en eller annen funksjon eller noe? Så merkelig.
Ihvertfall godt at den ser ut til å ha kommet seg, men kommer til å ha en ekstra vekkerklokke på i natt just in case 😛

Welcome back ol’ buddy!

Bilde: Min transformer pad

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg