What I’ve been playing – Resident Evil 4 Ultimate HD Edition

Jeg har spillt litt Resident Evil 4 i det siste.
Spillet er jo en klassiker, og den versjonen jeg spiller som er Ultimate HD versionen på pc har jo faktisk blitt riktig så bra etter en god del oppdateringer. Når spillet kom ut var det nememlig noe buggete og manglet noen effekter fra gamecube versjonen, men nå har de fått alt på plass heldigvis.


Don’t mind if I do 😛

Jeg har spillt ut spillet en del ganger før så denne gangen prøver jeg meg på pro som er hard mode.
Og må si at det merkes faktisk, fiendene virker kjappere og jeg merker at jeg finner meg selv i å ha lav helse temmelig ofte.
Dog kan det jo bar skyldes at jeg er litt rusen når det kommer til å spille re 4 da 😛


Looks like he lost his head for a moment there

Den sekvensen i starten hvor Dr. Salvador, motorsaggalningen dukker opp var noe mer stressende og vrien enn jeg husker 😛
Men er jo litt morsomt at det er litt vrient, merker at en må passe litt mer på ammobruken og det gjør det jo litt mer spennende.


Now where did I put my jacket

Husker enda da jeg kjøpte spillet for første gang på gamecube i 2005. Alle lyder i spillet som på menyer og savemusikken, det er liksom noe litt spesielt med det, et skikkelig flott spill!


Har akkurat beseiret Dr. Salvador nr 2 inne i dette huset, and now onwards!

Har du sp illt Resident Evil 4?

Bilder: min pc
#spill #blog #capcom #re4 #action #horror #residentevil #residentevil4

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg