pokémon omega ruby / alpha sapphire Demo – Inntrykk

Da har jeg fått spillt litt på pokémon omega ruby / alpha sapphire demoen.
Og den var ikke så verst den synes jeg.
En merker at Pokemon er noe Nintendo kan for dette er polerte greier. Veldig flotte animasjoner, fargerik og detaljert grafikk, flotte kamper med godt animerte morsomme pokemon.


Grovyle

En starter io Mossdeep City hvor en får velge sin starter pokemon, jeg gikk for denne morsomme fyren.

En ny ting i spillet (vel jeg tror ihvertfall det er nytt) er at det hele tiden går nyehtssendinger om pokemon på den nederste skjermen på 3dsen. Litt morsomt, men også litt distraherende at det alltid er noe som beveger seg der nede,

Etter å ha vandret litt rundt og pratet med folk var det på tide å komme igang på eventyret.
En jakter nemmelig på en pokemon som kan megaevolve, og målet er å få tak i den før de hersens Team Magma og Team Aqua får klørne i den.
En flott flygesekvens senere var vi ute i skauen hvor det ble en del veldig enkle kamper både mot ville pokemons og et par bosser.


We may not have Team Rocket, but we have Team Aqua! 😛


It’s great to see you too 😛

Dialogen i spillet er faktisk ganske morsom til tider, noe som gjør storysekvenser til noe som faktisk kan være morsomt å følge med på, og det var faktisk litt story i demoen og, fun stuff!

En ting jeg synes var en smule irriterende er at det ikke står beskrivelser av angrep, jeg aner jo ikke hva alle de forskjellige angrepene gjør for noe.


Finally, some pokeballs!

Etter litt kommer en til den sagnomsuste pokemonen med potensiale til å mega evolve, og etter en hard lang kamp som bestod i å bare kaste en pokeball ble den min, all mine! 😛
Og han kan overføres til hele spillet også.


I dub thee, soccerballomon!

Og så var faktisk demoen over, or so I thought.
Men neida, det var den slettes ikke.

Det er nemmelig meingenat en skal spille demoen mange ganger, og hver gang skjer det nye ting.
Jo mer en spiller jo flere beløninger som kan overføres til hele spillet får en.

Omgang nr 2 var et helt nytt eventyr hvor vi dro til en ny øy og slåss mot en gjeng campere.
Ikke bare bare å dra på skogstur når jeg er ute i skauen, her er det bare å passe seg 😛


Grovyle evolves to Sceptile!

Etter å ha klart demoen for andre gang kom det opp en beskjed om at det nå var dukket opp nye folk i Mossdeep City, skal bli morsomt å se hva nytt som er å finen på der neste gang jeg spiller.
Morsomt at demoen er såpass omfattende og ikke bare noe  kjapt som er over på 15 min. Ikke så ofte demoer er litt lengde på nå for tiden.

Alt i alt ikke så verst, kanskje det blir kjøp av pokémon omega ruby / alpha sapphire på meg?

Bilder: Min iphone
#spill #blog #pokemon #gaming #nintendo #jrpg #omegaruby #alphasapphire #3ds

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg