Spillblog: Diablo 3 PS4 – My Barbarian’s got a Huge New Sword

Tok en liten bounty + Rift run i dag på Diablo 3.
Det er en trophy for å klare en rift på 15 min eller mindre, men det gikk ikke 😛
Men fant meg nå et svært tohånds sverd da. Vanligvis pleier jeg å holde meg til ett våpem og et skjold, men har lyst å variere litt så tenkte jeg skulle teste litt et stort sverd.

Har også drevet og testet ut forskjellige dyes på forskjellig gear, men blir ikke helt fornøyd med fargene 😛
Om du har lyst å se hva jeg fikk i Horadric Cache etter Nepjalem Riften var klart er det bare å ta en titt på flmen under hvor jeg åpner den 😉

Diablo 3 sure is fun times! 🙂

Bilde: My PS4
#spill #blog #diablo3 #blizzard #action #rpg #loot #reaperofsouls #loot

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg