Diablo 3 Ultimate Evil Edition – Inntrykk

Da har jeg fått spillt en del Diablo 3 Reaper of Souls på PS4, ja faktisk har jeg allerede fullført storyen.
It’s still fun fun!
Spillet har fremdeles det beste kampssytemet i et loot rollespill, feelingen i kampene er skikkelig god, beating the crap out of demons feels good! 😛
Det ser veldig skarpt og pent ut, en merker at de har piffet opp grafikken en god de,l fra ps3. Mye mer effekter, lyseffekter og skinn på ting, mer detaljer. In short, it looks great.
Var morsomt at hver follower hadde en egen optional quest, fikk vi ivte litt mer om dem.

Jeg har akkurat fått spillt litt adventure mode også og den virker morsom. Her gjør en diverse randome quests rundt om i spillets verden som f.eks bank dette unike monsteret eller gjør denne eventen her.
Har akkurat fått samlet nok rift stones til å åpne min første Nephaolem Rift så det blir morsomt å få teste i dag.
The mystic var morsom å bruke, kjekt å kunne prøve å forbedre våpen om de ikke var helt supre. Likte og cursed chests som kommer opp, morsomt å prøve å få bonus kisten som en må drepe 100 fiender på 1 min for å få, har klart det en gang.

Heldigvis har det ikke droppet legendaries altfor ofte, ihvertfall ikke så langt.
Jeg har faktisk ikke funnet et eneste set item enda so det kan jo tyde på at de faktisk er sjeldne, very good.

Alt er ikke bare fryd og gammen dog.
Spillet er suuuuperenkelt nå, jeg måtte skru opp vanskelighetsgraden til expert bare for å få litt utfordring.
Levlingen er også sinnsykt kjapp nå i forhold til på ps3. En fyker virkelig opp i levlene i turbofart, annoying.
Virker som Blizzard ikke ser på veien fra lvl 1 til max som en del av selve spillet lenger. I blame the whining fans som bare vil se endgame så fort som mulig. Det er jo bare å se på wow for å skjønne at Blizzard hører på dem.

Nephalem glory orbs er ikke like godt integrert som på PS3.
Der var de litt sjeldne og hver orb en fikk økte kraften en fikk av dem og dette ble tydelig forklart av spillet da ens angrep fikk flottere og flottere effekter jo flere orbs en fikk.
Nå får en dem altfor ofte, ja de kryr virkelig av nephalem orbs i spillet. Og nå er det uklart om det egentlig er noen forskjeller på kraften jo flere en får.
Det ser ikke lengre ut som ens angrep får noen andre effekter uasnett hvor mange orbs en plukker opp.

Storyen var ikke helt super, virket som de tok den korteste og enkleste v eien.
Adria gjorde de jo overhodet ingenting med, en bare sporet henne opp, hun var en boss og that’s it.
Slutten på spillet var også bra crap.
SPOILER
Den aller siste dialogen i spillet er noe sånt som “Diablo has escaped”
Og rett etterpå dukker dette vinduet opp:

Snakker om brå avslutning, jeg trodde først det skulle komme en siste bosskamp til mot diablo, men nope.
Men tross noen negative punkter er det et flott spill uten tvil, morsomt å spille og med nesten uendelig innhold siden så mye av det er tilfeldig generert.
Anbefales!

Nei nå vil jeg bare at jobbdagen skal være over så jeg får åpnet min første nephalem rift! 😀
Har du spillt/tenkt å spille Diablo 3 Ultimate Evil Edition?

Bilder: My PS4.
#spill #blog #ps4 #action #rpg #loot #diablo3 #blizzard #reaperofsouls #ultimateeviledition

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg