I got a Playstation 4!

Tadah, i dag har jeg omsider kjøpt meg en Playstation 4!
Jeg ventet nemmelig på at Last of Us PS4 pakken skulle komme ut.
Ikke fordi jeg har særlig lyst på PS4 versjonen av det spillet, men fordi jeg vil ha den aller nyeste produserte PS4 kontrlleren. Oddsen er jo størst for at det er en fikset utgave (om de i det hele tatt har fikset den).

Mulig jeg bare leverer inn spillet igjen, får se hva det blir til, jeg brenner ikke etter å spille det igjen for å si det sånn.

Må si maskinens menysystem føles veldig slickt og kjapt. Det er kanskje litt rotete lagt opp, men det går ihvertfall ganske fort.

Kontrolleren føles også bra i hendene, den kjennes ihvertfall ikke bilig ut, så får vi bare se om den holder seg.

Skal bli morsomt å teste ut filmopptak og screenshot funksjonen til maskinen.

Så var det bare å finne noen spill å spille på den da 😛
Rogue Legacy kommer jo ut litt senere i dag så tror jeg kjøper det, får jeg det jo på ps4, ps3 og vita.

Hvorfor kjøpte jeg en PS3 når det ikke er noen spill der jeg vil spille tenker du kanskje?
Jo jeg skal nemmelig ha Diablo 3 Reaper of Souls Ultimate Evil Edition når det kommer ut 19 august og ville sikre meg Last of Us PS4 pakken før den forsvant 😉

Nei får ta å laste ned noen av free to play spillene bare for å teste noe på nykonsollen 😛

Har du skaffet deg en PS4?

Bilder: My iphone and my PS4
#spill #blog #ps4 #sony #lastofus #tlou #psn #freetoplay

6 kommentarer
    1. Bare litt misunnelig her nå…
      Må se når alt er betalt etter å ha fått lønninga og alle regningene er betalt
      Satt jo og så på Live performancen på mandagen 🙂
      Hvor kjøpte du den hen?

    2. Izayoi: Så det var en tlou live performance ja, ikke sett den slv. Var faktisk en ny epilog der som bare ble vist for dem som var der fysisk.
      Kjøpte den på gamestop, 4300 ble det for pakken.

    3. Ja det var den ja, ganske gøy og se ^^
      Hmh.. får se hva man har peng til da, kan jo like godt vinne i viking lotto i kveld så kan jeg handle uten og tenke :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg