Siste spillkjøp: A bunch of stuff

Det er ikke så ote jeg tar turen innom den lokale Spaceworld butikken, men i dag svingte jeg innom.
Og det viste seg å ikke være så dumt, de hadde nemmelig stort lagersalg og for en gangs skyld var det faktisk skikkelige tilbud.
Fikk med meg disse her, slettes ikke ille synes jeg.

Ducktales Remastered 100 kr har jeg hatt lyst på på disc siden det kom ut og var jo en flott pris ofr det og, nå er jeg glad jeg ikke kjøpte det til 199 for noen måneder siden 😛

Tales of Symphonia Chronicles 125 kr har jeg også hatt litt lyst på siden den ble kunngjort og til denne prisen var det jo virkelig et ganske lett kjøp selv om jeg enda ikke har blitt helt grepet av Tales of serien.

Kirby’s Epic Yarn 80 kr var mest for å bare få det inn i samlingen, ikke den største kirby fan, men gamelpayet er jo ganske annerledes enn de andre i serien her så why not til denne prisen.

Professor Layton and the Miracle Mask 80 kr Flotte greier å finne dette spillet til den prisen, det er jo faktisk det billigste Layton spillet jeg har kjøpt, men samtidig et av de nyeste, weird 😛

Paper Mario Sticker Star 80 kr har jeg også hatt litt lyst på, men abre til en billig penge siden det nok er det cårligste spillet i serien, kjekt åf å det i samlingen det også. Da har jeg faktisk alle Paper Mario spillene 🙂

Bilde: My iphone
#spill #blog #spaceworld #kjøpt #ducktales #ducktalesremastere #capcom #papermario #ps3 #3ds #layton #kirby #mario #nintendo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg