Spillblog: Daily Challenges are fun

Jeg har tenkt på det en stund nå og i dag toko jeg osmider en tur innom Spelunky på PS3.

Tok dagens challenge og synes det gikk riktig så bra. Fikk tilogmed dette awesome alien lasergeværet.
Dessverre varte det ikke lenge, tre brett inn trådde jeg feil og vips it was all over.

Etterpå tok jeg en vanlig run, altså startet på starten av spillet bare for å se hvor langt jeg kom.
Og denne gangen gikk det virkelig bra. Jeg fant en hakke, noe som gjør det langt enklere å grave seg fram.
Jeg fikk også kjøpt meg en klatrehanske som også hjelper på å komme seg omkring.

Til slutt hadde jeg hele 9 i liv og 20 bomber, not bad!
Men såklart rett ette det var jeg uheldig og ble truffet av en piggfelle, noe som normalt vilel drept en, men siden jeg hadde så mye liv overlevde jeg. Dessverre spratt jeg langt avgårde av sammenstøtet og landet rett i noen andre pigger og da v ar det over og ut.

7 brett inn var ikke så verst synes jeg 😉

Jeg har også fortsatt med å ta de daglige utfordringene i GameCenter CX 2 på Nintendo DS.
Bare en dag jeg glemte det av og det irriterer meg fortsatt 😛

I dag var utfordringen å åpne en låst hemmelig skattekiste i det Pac-Man inspirerte Wiz Man.
Det gikk uten særlige problemer, morsomt spill det Wiz Man. Enkelt men samtidig er det masse hemmeligheter og bonuser å finne.

Morsomt med slike daglige utfordringer i spill.
Noe nytt å gjøre hver dag liksom.

Har du noen spill du titter innom hver dag?

#spill #blog #dailychallenge gamecentercx #translation #arino #wizman #pacman #spelunky #nintendo #ds #nintendods #ps3 #2d #retro

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg