Tales from the Gamestop – Samurais and Yoshis

Jeg var en tur innom den lokale Gamestop butikken i dag.
Var egentlig ikke ute etter noe spesielt, bare kikket litt rundt.

Tok en titt på brukte Nintendo DS spill for å se om det var noen skjulte skatter der.
Det var det ikke.

De mest interessante og uventede spillene jeg så blant disse var vel Yoshi’s Touch & Go og Worms Open Warfare 2. Kjøpte ingen av dem dog.

Jeg tok så en tit på PS3 spillene.
Der dukket faktisk Way of The Samurai 4 opp.
Jeg har vært litt nysgjerrig på dette spillet ganske lenge.

Det er et stort fritt action eventyrspill satt til en fiktiv Japansk landsy på 1855. En lager sin egen samurai og står fritt til å gjøre stort sett hva en vil i spillets åpne verden.
En vil påvirke historien med valg en gjør og serien er kjent for å ha så mange som over 20 forskjellige slutter og høy gjenspillingsverdi.

Dette er et slik spill jeg aldri villet funnet om jeg faktisk var på leting i det.
Det er et ukjent spill som sikkert mange aldri har hørt om, det kom ut i 2012 uten noe mediaoppemrksomhet og ble fort glemt. Tror aldri jeg har sett det i en butikk før even.

Men jeg vet hvorfor jeg fant det i dag, se bare på prisen!
569?! Noooope, hadde det kostet 199 så hadde det vært noe annet.
Savner slike mindre annerledes spill, etter ps2 tiden forsvant de fleste slike og nå er det jo knapt noen igjen overhodet, ihvertfall fra Japan.

Disse var også i hyllene. Morsomt å se hele serien ved siden av hverandre sånn, ikke så ofte butikker gjør slikit.
Ellers var det lite interessant å se så bli ikke noe spillkjøp på meg i dag.

Ser du hva dette er?
Jepp, det er en Nintendo 3DS som ikke har fått noen streepasser.
Alle som jobber på Gamestop skulle hatt en 3DS med Streetpass funksjonen på,  I want more streetpasses! 😛

Har du sett eller kjøpt noen interessante spill i det siste?

Bilder: My iphone, Google, Gamespot og Photoshop
#spill #blog #gamestop #worms #yoshi “ps3 “wayofthesamurai4

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg