Fantasy Life kommer til europa!

Det er en masse nintendo nyheter som ikke fikk plass i nintendo E3 sendingen.
Størst av alle for meg er at rollespillet Fantasy Life fra Level-5 (Ni No Kuni, Dark Chronicle) endelig kommer til europa!
Woooohoooooo!
Dette har jeg håpet på i flere år! 🙂
Spillet kommer ut i olktober og det er heldigvis ikke bare digitalt.

I spillet kan en gjøre det meste, som f.eks være postmann, gruvearbeider, kokk, soldat, tømmerhugger osv osv.
Alle har sine egne spesialfelt som f.eks gruvearbeideren utforsker grotter etter mineraler og soldaten drar på eventyr og slåss mot monstre. DEt har blitt beskrevet som en balnding av Animal Crossing og en jrpg.

Spillet har musikk komponert av Final Fantasy komponist Nobuo Uematsu.
Håper det er den utvidede versjonen Fantasy Life Link vi får, men går egentlig utifra det siden det er så lenge siden den kom ut iJapan.

Største nyheten på E3 i år for min del.
Gleder meg gleder meg gleder meg! 🙂

Bilder: Google
#spill #nintendo #3ds #level5 #jrpg fantaslylife #NobuoUematsu

2 kommentarer
    1. nerdslife: Ja dette var skikkelig awesome nyheter! mon tro hvilken class jeg skal velge? Postmann, alkemist eller warrior? Ganske originale valgmuligheter 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg