Ukens interessante spillutgivelser – Watch out for the go karting dogs!

Denne uken har vi et par store spillutgivelser å se fram til.

På tirsdag kommer open world spillet Watch_Dogs på pc, ps3, ps4, 360 og Xbox One.
Spillet minner om gta bare med hacking.
En spiller som Aiden Pearce som med hjelp av sin mobiltelefon kan hacke allt mulig, trafikklys, minibanker, folks mobiler, ventiler og strøm, you name it.

Så på fradag kommer Mario Kart 8 til Wii U.
I det seneste tilskuddet til Mario Kart serien kan en nå kjøre på vegger og i taket ved hjelp av antigravitasjonsmotorer på gokarten.
Vi får også for første gang Mario Kart i flott HD grafikk.

Watch Dogs kan jo bli morsomt det, hackinggreia ser jo ut til å bli noen litt nytt. Om det er masse forskjellig å ta seg til i spillet kan det bli morsomt tror jeg.
Har allarede spillet da jeg fikk det gratis med min nye pc.

Mario KArt 8 ser jo ut som mer Mario Kart, dog mye penere.
Ikke helt sikker på hva jeg synes om antigravitasjonsgreia, men troor jeg skal ha det. Noe å huske på er at en får et gratis ekstra nedlastbart spill om en kjøper Mario Kart 8.

Noen av disse du har lyst på?

Trailere:

Bilder: Google
#spill #pc #ps3 #ps4 #360 #xboxone #wiiu #nintendo #ubisoft “watchdogs #watch_dogs #mariokart #mariokart8 #openworld #ghta #racing #mario

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg