Ny trailer fra Batman: Arkham Knight

Nå har vi omsider fått vår første film som viser litt av selve spillet Batman: Arkham Knight.
And what do you know,l it looks like another Batman Arkham game 😛
Må si det ser egentlig bare ut som en litt mer skinnende og detaljert versjon av Arkham City spørr du meg, ikke noe jeg hopper i taket over for å si det sånn.
Ser ut som mer av det samme.
Og hva er det med Batmans drakter egentlig, de blir jo bare mer og mer robotaktig. Litt unødvendig spørr du meg.
Skulle ikke forundre meg om spillet blir utsatt heller, forrige trailer sluttet med coming 2014, og denne med Coming Soon.

All in all er jeg ikke særlig spent på dette spillet, er du?

Bilde: Neogaf
#spill #ps4 #xboxone #batman #arkham #arkhamknight #action #openworld #superhero #dc

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg