What I’ve been playing: Tesla Effect

Jeg har spillt en del Tesla Effect i det siste.
Spillet er et film eventyrspill satt til fremtiden hvor en spiller som privatdetektiven Tex Murphy, som nok ville hørt mer hjemme på 40 tallet enn i 20140.

Må si jeg liker det veldig godt, det er både morsomt og spennende, Tex har alltid en god kommentar på lur 😀
Det er noe med eventyrspill, en kan sette seg bom fast, en har prøvd absolutt alt, undersøkt hvert rom.
Men så etter å ha tatt en pause så klarer en faktisk å komme seg videre uten store problememer.
Alltid like sprøtt når det skjer.

Akkurat nå har jeg satt meg fast igjen, alltid like morsomt det.
Det er et par puzzles jeg må få gjort, men jeg skjønner bare ikke hvor hintet til hva som er meningen er henne. JEg aner ikke hva jeg skal gjøre med dette her.

Men men, jeg finner nok ut av det etterhvert 😉

Hva spiller du på for tiden?

Bilder: Google og My pc
#spill #blog #fmv #adventure #pointandclick #texmurphy #teslaeffect #puzzle

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg