Ukens interessante spillutgivelser – Sci fi detectives and flame demons ahoy

Denne uken er det to interessante spill som kommer ut.

På onsdag har vi fmv eventyrspillet Tesla Effect til pc, mac og linux.
Spillet er en noe spesiell blanding av noir og sci fi hvor en spiller som den ikke helt kompetente privatdetektiven Tex Murphy som må løse diverse mystiske saker i et morsomt pek og klikk eventyrspill med masse filmede sekvenser.

Så på fredag har vi rollespillet Bound By Flame til pc, ps3, ps4 og 360.
Spillet er et rollespill satt til en fantasy setting med et potensielt interessant sanntids kampsystem.
En er besatt av en ilddemoen og kan bruke dens krafter i kamp til på forskjellige måter.

Gleder meg Til Tesla Effect.
Jeg backet spillet på kickstarter og nå er det snart omsider her 🙂
Jeg er veldig glad i Tex Murphy serien med spill og detet blir jo første spill i serien på 16 år.
Virkelig morsomme spill, Tex’s kommentarer er bare hysteriske til tider.
Det er en demo på steam nå om det virket interessant.
Anbefales!

Bound by Flame kan gå begge veier tror jeg. Det er kampsystemet som gjør det litt interessant for meg.
Storyen og stemmeskuespillet virker høvelig labert, men om kampsystemet faktisk er bra kan det jo være noe.

Noen av disse du kunne tenke deg å prøve?

Bilder: Google og Photoshop
#spill #pc #ps3 #ps4 #360 #xboxone #teslaeffect #texmurphy #fmv #adventure #rpg #action

2 kommentarer
    1. Har veldig lyst til å teste tesla effect, men må vel pent finne meg i å vente til jeg vet hva Multicom (de idiotene) finne ut av med den hersens laptopen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg