Mario Kart 8 Nintendo Direct

Racingspillet Mario KArt 8 til Wii U nærmer seg lansering og i den anledning har nintendo akkurat sluppet en Nintendo Direct video som fokuserer på spillet.
Her får vi et nærmere syn på forskjellige aspekter ved spillet som online, kart customizing, musikken i spillet og nye items og karakterer.

Jeg er fremdeles ikke helt solgt på alle de gimmickene de hat tilført spillet i det siste som flyging og antigravity, men en ting kan jeg ihvertfall slå fast, dette spillet ser utrolig pent ut!
Håper jo selvsagt at spillet er bra for skal nok ha meg dette ja.

Det er faktisk en flott bonus en får med når en kjøper Mario Kart 8.
Om en registrerer spilelt på Club Nintendo kan en laste ned et av disse spillene helt gratis.
Det er bare ett problem, vi har ikke Club Nintendo i Norge! 🙁
Sååå suuuurt!

Mario Kart 8 kommer til Wii U 30 mai.

Har du tenkt å kjøpe spillet?

Bilder: Youtube
#spill #nintendo #wiiu #mariokart #mariokart8 #mario #luigi #donkeykong #racing

8 kommentarer
    1. Spillet ser pent ut, men for meg så har ikke mariokart blitt noe særlig bedre etter nintendo 64. Det er favoritt mariokartspillet mitt. Vi får se om fristelsen viser seg for dette spillet:p

    2. nerdslife: Min favoritt er Mario Kart Wii, men etter det har jeg liksom falt av litt, selv om jeg har 3ds spillet også. Vi får bare vente i spenning om 8 blir noe.

    3. nerdslife: Falt aldri helt for DS spillet selv, men vet det er godt likt der ute ja. Mitt første var SNES Mario Kart så det har nok en litt spesiell plass hos meg nostalgisk sett 🙂

    4. nerdslife: Hehe ja den mode7 effekten er nok litt spesiell om du ikke var der. Men på den tiden var den awesome! Føltes skikkelig avansert, syns egentlig enda den er litt spesiell og kul 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg