What I’ve been playing – Investigating puzzles and angels

I det siste har jeg faktisk spillt en del forskjellig.


Starten på Gumshoes økonomiske problemer, poor Gumshoe 😀

Jeg har kommet et godt stykke videre på Miles Edgeworth: Ace Attorney Investigations på Nintendo DS.
Saken jeg er på nå er en flashback sak hvor en spiller Edgeworths første sak og vi får møte yngre utgaver av både ham og andre kjenninger som Franziska.
Liker spillet godt, det er morsomme greier, Liker at Edgeworth er så annerledes fra Phoenix Wright, gir spillet en litt egen stil liksom.

Jeg har også spillt en del Diablo 3 på PS3.
Jeg loadet den siste saven jeg hadde som befant seg mot slutten av act 3.
Etter litt var bossen på den acten banket og ferden gikk videre til acr 4 som finner sted oppe i the high heavens hos englene.

Jeg har økt vanskelighetsgraden på spillet en god  del noe som gjør at en del bosser faktisk var litt utfordrende.
Brukte faktisk dodge roll funksjonen en del skikkelig, noe jeg knapt har gjort i spillet før.
Morsomt med litt utfordring.
Bortsett fra bossene gikk akt 4 uten de store problemene og etter litt sto jeg face to face mot Diablo selv.

Bosskampene tok en stund siden jeg måtte spille litt forsiktig pga vanskelighetsgraden, men til slutt vant jeg.

Loot drop systemet på PS3 er litt broken dessverre, for jeg ser ut til å bare finne de akkurat samme gjenstandene på nytt og på nytt.
Hver gang jeg finner en ny legendary er de akkurat de samme items jeg allerede har, bare sterkere.
Kjedelige greier.

Gleder meg virkelig til Diablo 3 Ultiamte Evil Edition på PS4, men usikker på om jeg blir å spille mer på PS3 versjonen. Vil jo ikek brenne meg ut på spillet heller.

Og så har jeg jo spillt en del Professor Layton and The Curious Village på Nintendo DS.
Har klart hele 37 puzzles nå.

Sitter litt småfast på dette slidepuzzlet her, de kan være en smule frusterende slike synes jeg. Klarer å få alle brikkene rett bortsett fra en, og da er en jo like langt hehe.
Men det går nok til slutt tenker jeg.

Hva har du spillt på i det siste?

Bilder: My iphone
#spill #blog #nintendods #ds #level5 #puzzle #adventure #rpg #loot #diablo3 #blizzard #aceattorney #investigations #edgeworth #professorlayton #layton

2 kommentarer
    1. Jeg falt ikke helt for investigations. Det var et fint spill, men jeg savnet veldig rettsalen og alt det. Men bruken av logikk og alt det der var egentlig tøft det. Også er det noe litt rart å spille som “bad guy’en”…. hvem skal man bruke som bad guy da? Hehe, flaks at ikke von karma senior er hovedpersonen.

    2. nerdslife: Det er litt rart at de absolutt ikke vil inn i rettsakene, spes siden Edgeworth jo tross alt er advokat han og, føles litt forced. Men det er nok fordi de vil skille seg ut fra hovedserien. Edgeworth er jo ikke akkurat en bad guy da 😉 Var jo bare litt i det første spillet hehe.
      Von Karma dog, that’s a bad guy, får lyst å hive ham inn bak murene hver gang jeg ser ham med det sleske smilet sitt 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg