Professor Layton vs Phoenix Wright – The end of the story is near

Det har gått mye i Professor Layton vs Phoenix Wright: Ace Attorney i det siste gitt.
Ikke så ofte en har spill en liker så godt at timene bare flyr når en spiller 🙂
Er nesten 30 timer inn i spillet nå og enda er det ikke over.
Dog nærmer det seg slutten nå tror jeg.

Puzzlene har for det meste gått veldig greit, noen må jeg bruke hints på andre ikke.
På enkelte har jeg faktisk måttet ta hjelpemidler som kamera og filming med iphone i bruk 😛
Håper jeg skal klare å komme igjennom siste del i dag!

Hmm, egeentlig er det jo litt rart at en har lyst å klare et spill en virkelig liker for da er det jo over.
Men det er nå sånn åkkesom 😛

Musikken is pillet er bare kjempefin til tider, hør bare på f.eks denne her:

Bilder: Min 3ds
#spill #blog #professorlayton #layton #phoenixwright #aceattorney #puzzle #adventure #3ds #nintendo #capcom #level5 #crossover

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg