Gamezone lever ikke opp til forventningene

Jeg har forhåndsbestillt Professor Layton vs Phoenix Wright: Ace Attorney på Gamezone.
Vanligvis bruker jeg cdon, men det virker som gamezone har en tendens til å sende ut spill veldig tidlig og siden jeg er veldig spent på dette spillet valgte jeg å prøve dem.

Ifølge nettsiden var det bekreftet at de skulle få inn spillet 26 mars, altså i dag. Jaha tenkte jeg, da blir jeg ikke å få det så veldig tidlig ihvertfall, men det er jo fremdeles et par dager før release så kanskje jeg får det en dag før ihvertfall.

Men så i dag når jeg sjekket nettsiden har de endret datoen for når de får inn spillet til 28 mars!
What?!
Hvorfor ha bekreftet dato på noe når det slettes ikke er bekreftet?
Dette er jo akkurat det andre nettbutikker gjør når de egentlig ikke ser ut til å vite når de får inn en vare.
De bare har en dato og når den dagen kommer så endrer de bare datoen til litt lengre unna.

Om de ikke får inn spillet før den 28 så er det jo bare å glemme at jeg får det den samme dagen så om spillet ikke blir sendt til meg i dag tror jeg bare jeg kommer til å avbestille det fra Gamezone og heller bare troppe opp på gamestop på fredag.
Jeg har ikke tenkt å måtte vente til etter release med å spille dette spillet!

Shame on you Gamezone!

Bilde: Photoshop
#spill #nintendo #nintendo3ds #3ds #capcom #level-5 #layton #phoenixwright #aceattorney #laytonvsphoenixwright #adventure #puzzle #crossover

4 kommentarer
    1. Med fare for å høres ut som en dust nå, så kan jeg fortelle at mitt faktisk har blitt sendt.
      Forøvrig er det leit at din første erfaring med gamezone ble slik, har du spørt dem hva forsinkelsen skyldes? Jeg har bare opplevd dette én gang med de tidligere(og jeg har bestilt mange ting) og de kunne forklare at det ikke var deres feil men utgiverne selv osv.
      De er alltid klare til å svare på spm. Jeg spør de om mye rart:p
      Kan det kanskje skyldes at du bestilte “for seint?”. Jeg bestilte mitt med samme det ble tilgjengelig i butikken(flere måneder siden). Hvis du bestilte på ett seinere tidspunkt så kan det være at de er tomme? Uansett veldig kjipt:/ føler med deg.

    2. nerdslife: Tro det eler ei men akkurat etter at jeg hadde sendt mail om å avbestille hos gamezone så jeg at status på bestillingen var endret til plukking, så det hadde nok blitt sendt i dag om jeg ikke hadde avbestillt. Sånt som kan skje når en følger litt for nøye med på ting en har bestillt 😛

    3. Haha:p ja, der kan man se. Som da jeg bestilte pokemon y. Fulgte LITT for mye med. Jeg bestilte også 2 plasser og avbestilte der det var treigest.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg