Kingdom Hearts spørreundersøkelse fra Squeenix

Squeenix har nå lagt ut en spørreundersøkelse om Kingdom Hearts serien hvor en blir spurt om diverse ting som “hva er ditt favorittspill i serien, hva liker du best i spillene, etc” og “hva slags goodies vil en ha i collectors editions og  preorder goodies en kune tenke seg”, “hvilket spill er din favoritt” etc etc.

Dette er jo en liten måte en kanskje kan være med på å forme serien videre så jeg tok undersøkelsen og skrev klart ifra om hva jeg synes de burde fokusere på i Kingdom Hearts 3, altså mer disney, less organization 13 og ikke for mye cutscenes som bryter opp spillet. Men noe sier meg at jeg kanskje ikke burde brukt min egen alder, kanskje jeg er for gammel for at squeenix bryr seg om hva jeg sier? 😛

Så om du bryr deg om Kingdom Hearts serien løp og ta undersøkelsen her!

Bilde: Google
#spill #ps3 #psp #ps2 #ds #nintendo #nintendods #nintendo3ds #3ds #squeenix #disney #kingdomhearts #sora #donald #goofy #langbein #donaldduck #jrpg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg