Spillblog: Donkey Kong Country Tropical Freeze: Rhinos in the alps

Det har gått litt i Donkey Kong Country Tropical Freeze på Wii U i det siste.

Kan ikke ha et Donkey Kong spill uten noen minecart brett 😉 Donkey ser bra detaljert ut der han sitter og holder seg fast, ver nice.

Andre verden er en slags alpeinspirert øy med vindmøller og grønne daler og skoger. Veldig fine omgivelser og en del av brettene har ganske fin musikk også.


Windmills, we got windmills here!

Og se hvem som også er tilbake, nemmelig Rambi the Rhino! 🙂


Flygende pingviner, I knew they could fly! 😛

Tadah, omsider fant jeg alle bokstavene og puzzlebitene på et brett 😉
Jeg konsenterer med som sagt bare om bokstavene i første omgang da, men klart jeg rasker jo med meg de puzzlebitene jeg kommer over. Hva konsentrerer du deg om å samle opp på brettene?

Aargh, et rocket barrel brett. Ikke så glad i disse brettene, synes de kan bli i overkant frustrerende.

Hooooly crap dette brettet var vanskelig! Det er et av disse K tempel brettene som også var med i det forrige spillet. Dette var virkelig vrient med lange sekvenser hvor en bare må time det å sprette fra fiende til fiende uten noe bakke under. Det tok sin tid, men jeg kom meg igjennom med alle bokstavene.  Phew.

Jeg passer også på å klare alle hemmelige brett på en verden før jeg tar bossen og nå er alle brett klart og bare bossen er igjen på andreverdenen.

Hvor langt har du kommet på Donkey Kong Tropical Freeze?

Bilder: Min Wii U
#spill #blog #nintendo #nintendowiiu #wiiu #donkeykong #dkctf #tropicalfreeze

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg