Super Metroid – I’ve played it

Jeg har omsider fått startet lit på Super Metroid på Wii U Virtual Console.
Jeg har faktisk aldri satt meg skikkelig ned med dette spillet før, men har hatt det i bakhodet i lange tider så nå kom jeg meg altså endelig i gang.
Skikkelig stemningsfylt er det, en føler seg gasnke alene der en utforsker diverse ruiner og huler. Forfriskende med ganske lite fokus på story og det at en ikke blir ledet så forferdelig hvor en skal gå, en må faktisk utforske for egenhånd.
Når jeg spiller SNES spill som dette på virtual console finner jeg meg i å virkelig savne den tiden, den har bare en spesiell sjarm, lydene, visuelle effekter som mode 7, ahh the good ol’ days.


Uh oh, time to get out of here, quick!


Den gode gamle mode 7 effekten, den er fremdeles gasnke imponerende synes jeg.


Nå er jeg offisielt kommet lengre i spillet enn jeg noen gang har kommet før i spillet 😛


Now that is a big golden statue! Her er det nok noen hemmeligheter å finne 😉

Har du spillt noen gamle spill i det siste?

Bilder: Min Wii U
#spill #blog #virtualconsole #vc #wiiu #nintendowiiu #metroid #supermetroid

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg