Siste spillkjøp: Bravely Default cheap edition

Der var omsider 3DS spillet Bravely Default ankommet fra cdon gitt.
Tokm litt tid denne gangen, spillet hadde jo release på fredag. Men akkurat denne gang gjorde det ikke så mye, jeg har ikke fått spillt ut demoen enda.

Jeg vurderte litt å gå for mega expensive edition av spillet, men all microtransaction, free to play og online greiene squeenix har presset inn i spillet har satt en liten demper på hele spillet for min del så jeg valgte heller å bare gå for den vanlige versjonen, 349 is a niceprice, kunen jo fått nesten tre 3ds spill for prisen av mega expensive edition av spillet jo!

Som sagt har jeg ikek fått spillt ut demoen engang så kommer ikke til å starte med selve spillet før den tid. Demoen er jo et eget eventyr og låser jo opp ting til hele spilelt så må liksom spille ut den før jeg starter.

Bilde: My iphone
#spill #nintendo3ds #jrpg #squeenix #nintendo #3ds bravelydefault #flyingfairy

2 kommentarer
    1. Ja se der ja! Gratulerer=)
      Selv har jeg deluxe edition, den var dyr(men ikke så dyr som cdon ville ha), men jeg syns det var verdt det siden alt stæsjet var av grom kvalitet. Og den var stooor:O så forstår plutselig nå hvorfor den var dyr.
      Gjør som deg og venter med spillet en stund til=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg