Spillblog: Starbound – Behold my awesome house!

Jeg har spillt litt Starbound i det siste, har snekret meg ihope et lite hus av jord.
I know I know det er ikke så fancy som et tre el steinhus, men en tager det en haver, gir ihvertfall ly for regnet and it even has a working door! 😛

Morsomt å bare utforske og prøve ut nye ting, jeg er ikke den som hiver meg over guider som forkalrer alt i spill, jeg liker å finne ut av ting selv, det er jo en del av spillet.

Har gravd meg en svær hule laaaangt under bakken hvor jeg høstet inn diverse mineraler som jern, kopepr og kull som kan brukes til å lage mye fint, føler meg litt “rik” nå 😛

Morsomt spill så langt om en kanskje litt vel likt Terraria enn så lenge. Veldig flott soundtracfk har det også.

Spiller du noe morsomt i helgen?

Bilde: Mu pc
#spill #blog #starbound #house #minecraft #2d #indie #crafting #pc

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg