Spillblog: Spelunky Daily Challenge – Beware the shopkeper

Så var enda en daily challenge i Spelunky over, og denne gangen gikk det ihvertfall bedre enn i går. Hele 5 minutter overlevde jeg denne gangen. Feilsteget denne gang var at jeg beseiret en shopkeeper. Det finnes nemmelig butikker i spille tsom drives av denna karen.


Ser jo ut som en hyggelig fyr det ikkesant?

Vel ikke om en prøver å rane butikken hans

Da tar han nemmelig frem haglen sin og kjeppjager deg ved første øyekast, og han gir seg ikke.
Jeg var så uheldig å komme over en fyr som voktet en skattekiste som så ut som en shopkeeper, men uten noen butikk. Jeg tok sjangsen på å sprenge både ham og skatterommet i fillebiter.
Det skulle jeg ikke ha gjort for det var nemmelig en butikk på brettet med enda en shopkeeper og han tok op jakten med en gang jeg nærmet meg. La oss bare si det sånn at det gjør vondt å få et hagleskudd i felisen 😛

Bilder: My iphone og Google
#spill #ps3 #spelunky #dailychallenge #blog #roguelike

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg