Adios Collar Doggie Ghosts

Jeg kjøpte meg jo mitt første Call of Doggie spill i går, men må si det var ikke det beste spillkjøpet jeg har gjort for å si det mildt.
Det var rett og slett bare ikke noe morsomt, ja faktisk kjedelig.
Så nå er det levert inn på gamestop, og jeg tjente faktisk 43 kr på å levere det inn siden jeg fikk kjøpt det så billig, ikke verst!
Penger spart er penger tjent.
Kan jeg heller legge de pengene på noe annet, kanskje Super Mario 3D World eller Bravely Default?

Originalbilder: Google
#spill #ps3 #callofduty #ghosts #cod #codghosts

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg