Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX kunngjort


Squeenix har nå kunngjort Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX.
Dette er en samling av Kingdom Hearts 2 Final Mix fra ps2, Kingdom Hearts Birth By Sleep Final Mix fra psp og cutscenes fra Kingdom Hearts Re:Coded fra DS i HD og til PS3 i 2014.

Yeah!
Very good at vi også får disse spillene i HD versjoner (Selv om den første HD samlingen var noe slurven som jeg har skrevet om her).
Håper de gjør en bedre jobb med filmsekvensene denne gangen, men spørs vel.
Også synd at Recoded bare blir filmsekvensene siden det faktisk var et bra spill i motsetning til Kingdom Hearts 358/2 Days.

Føles litt rart at samlingen bare kommer på ps3 siden den kommer ut i 2014 god tid etter ps4 jo har kommet ut. Kanskje de kunne gitt ut en combo pack med begge samlingene til ps4?
Uansett er jo dette en must buy HD samling.

Hva synes du om kunngjøringen?

Bilder: Youtube
#spill #ps3 #kingdom hearts #HD #Kingdomhearts2 #Birthbysleep #finalmix #squeenix

2 kommentarer
    1. “Hurra!” Hadde jeg sagt hadde jeg bare faktisk spilt den kingdom hearts samlinga jeg alt har. Lol. Så mye spill så lite tid.
      Men stilige greier, jeg er alltid for slike samlinger

    2. nerdslife: Hehe ja jeg har ikke spillt den første samlingen noe særlig jeg heller. Ble litt skuffet over kvaliteten og så dukket det opp nye spill og vips here we are 😛
      Flott at de fortsetter da, kjekt å få mesteparten av spillene på samme konsoll.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg