Apollo Justice Ace Attorney completed – Litt inntrykk

Da var Apollo Justice Ace Attorney klart.
Jeg likte det veldig godt, en verdig oppfølger i Ace Attorney serien synes jeg.
Okei så var ikke Perceive sekvensene de aller beste i mine øyne, men jeg kom jo over dem så lar ikke dem dra ned spillet.
Spennende god story, flott musikk, god humor og flotte karakterer.
Var interessant konsept det at spillet foregå mange år etter de forrige i serien. Det å finne ut av hva som hadde skjedd var virkelig morsomt. Jeg hadde absolutt ikke sett for meg at Phoenix Wright hadde havnet opp slik som han var.

Jeg fant meg selv i å pønske på noen av mysteriene i spillet når jeg ikke spillte og løste faktisk noen av dem en god stund før spillet.  Morsomt å ha noe å spille som engasjerer slik 😉

Litt synd vi ikke fikk se hva som skjedde med de gamle karakterene som Maya, Edgeworth og Gumshoe da, men kanskje vi får vite mer i Dual Destinies.


Men mås i det er en ting jeg var litt skuffet over, Phoenix tok aldri av seg luen! 😛

Nå er det Ace Attorney dual Destinies demo time!
I know I know, jeg har jo Edgeworth Investigations også, men er spent på å se hva som skjer videre så klarer ikke vente 😛
Lurer på om Phoenix er mere som sittgamle jeg der.


Hehehe 😀


Det er jo prikk likt 😛


Kan ikke klage på lengden på spillet 😉


Så uvant å se alle i helfigur, en ser jo alltid bare overkroppen i spillene 😛

Bilder: Google og my iphone
#spill #blog #aceattorney #apollojsutice #phoenixwright #ds #nintendods #3ds

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg