De sjeldneste spillene jeg eier

Her i går kom jeg til å tenke på “Hva er egentlig de sjeldneste spillene jeg eier?”
Bare for morro skyld, ikke at jeg tror jeg har spesielt sjeldne spill.

Men, hmm eier jeg egentlig noen sjeldne spill da?

Tja kanskje noen av disse?


Øverst fra venstre: Castlevania The new generation (Sega Mega Drive), Skies of Arcadia Legends (Gamecube), Castlevania Symphony of the Night Limited Edition med artbok og Soundtrack (ps1), Resident Evil 2 på N64
Mega Man 1, 2 og 4 på game boy, Ninja Cop på gameboy advance og Darkwing Duck på NES (var ihvertfall ikke enkelt  å få tak i en skandinavisk versjon av spillet)

Godt mulig jeg har noen andre, men ihvertfall disse jeg kom på nå.

Jeg har også noen importerte utenlandske spill, de er kanskje ikke så sjeldne, men kanskje litt sjeldne her i Norge? 😛


Øverst fra venstre: Front Mission (usa Nintendo DS), Jump Superstars (Japansk Nintendo DS)
Jump Ultimate Stars (Japansk, Nintendo DS), Castlevania Lament of Innocence (usa, PS2), Biohazard Outbreak (Japansk, PS2), Chrono Trigger, Final Fantasy III/VI og Super Mario RPG (USA, Snes), Castlevania Legacy of Darkness (opps, dette er et europeisk spill, men tok det med da jeg glemte å ta bilde av det sammen med de andre spillene over :P, N64)

Så dette var altså de jeg kunne komme på i farten som kanskje var litt sjelden.

Noen av disse du kunne tennkt deg? Har du noen sjeldne spill?

Bilder: My ihpone
#spill #blog #rare #snes #nes #gameboy #ps1 #ps2 #N64 #castlevania #chronotrigger #finalfantasy #biohazard #residentevil #gamecube

4 kommentarer
    1. ser det er noen jeg kunne tenkt meg vaffa 🙂 chrono trigger hadde jeg for en stund siden, men bytta den bort mot noe ræl (dreit meg ut totalt) 😛 super mario rpg, og castlevania til mega drive kunne jeg også tenkt meg 🙂

    2. Har ingen av disse konsollene. Hadde PS2, med en del spill (ingen av de du har her), men ga bort alt til brodern. I dag har jeg kun ps3 og Xbox 360.
      Hva legger du i “sjeldne spill”? Altså at spillene er mer limited? Eller, hva tenker du?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg