Spillblog: Diablo 3 – What’s better than a legendary? Two Legendaries

Så var jeg i gang med Act 2.


Her traff jeg omsider den siste medhjelperen en kan ha med seg i spillet, The Enchantress.
Min favoritt av de tre, hun passer godt med barbaren min som er mer nærkamp basert + at jeg har sansen for de små kommentarene hun kommer med fra tid til annen. Også morsomt å equipe medhjelperne med utstyr.


No cellar is safe!


Nyter utsikten i ørkenen


Kom over denne eventen hvor en skal hjelpe en fyr med å finne et idol.


Og hva fant jeg der i the Chamber of the Lost Idol? Jo min første Legendary item, The Fjord cutter!


Flavour teksten til Fjord Cutter. Liker at hver legendary har en slik tekst som sier noe om gjenstanden.
Hm, Fjord Cutter, frozen sea, er det kasnkje et norsk våpen? 😛
Men det var ikke alt jeg fant der inne.


J3eg fant nemmelig enda et legendary item, nemmelig enda en Fjord cutter! 😛
Snakker om tilfeldigheter, ikke bare fant jeg to legendary items med ca 1 -2 min mellomrom, det var samme item!!


Denne Fjord Cuttern var en god del bedre da, så skiftet til den nye. (Nye til høyre)
Sprøe greier.


Now that is an awesome looking Axe!
Istapper som smelter og drypper ned. Digg at den ser så spesiell ut når en holder den.

SKal bli interessant å se om det nå begynenr å droppe legendary items over en lav sko.

Bilder: My iphone
#spill #diablo3 #blizzard #blog

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg