Siste spillkjøp: My Gameboys are happy

Disse her dumpet ned i postboksen i går.

Mario PowerTennis er en blanding jrpg med tennis istendefor turn baserte kamper utviklet av Camelot som jo står bak Golden Sun spillene og Mario Golf. Flott spill dette.

Duke Nukem Advance, litt sjeldent skytespill til gba som har helt nye brett og story.
Liker veldig godt originalen på pc og synes det kunne være kjekt å ha dette mer ukjente spillet i samlingen.

Og Mega Mav IV, er mer ukjent sjeldent spill i den kjente mega man serien. Virkelig bra spill dette og helt annerledes enn nes spillet med samme navn, mega man på game boy ble bare bedre og bedre etterhvert som serien skred frem. Mangler bare Mega Man 3 og 5 på game boy nå.
Eneste problemet er at jeg oppdaget at jeg faktisk hadde dette spillet fra før! Sånt kan det gå når en har en god del game boy spill 😛

Har du kjøpt noen eldre spil i det siste?

Bilder: Gamefaqs
#spill #nintendo #gameboy #megaman #mario

4 kommentarer
    1. Nå har jeg bare prøvd bittebittelitt. Føler liksom at jeg må gjøre ferdig en ting av gangen. Så haster meg gjennom FFIX nå.
      Men jeg hører mye fint om denne serien, og jeg elsker å samle. Så unnskyldning nok for megxD
      Men veldig kjedelig at 2ern er umulig å få tak i i pal format:/ for ikke å snakke om at eneren er sjelden, så må nok fortsette med den digitale utgaven.

    2. nerdslife: Ahh skjønner, ja er morsomt å samle litt 🙂
      Shame at heller ikke Wild Arms Alter Code: F finnes på pal da. Annoying når vi ikke fåralt i en serie.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg